zondag 17 december 2023

Ginette Garcin - Heritage - L'Absinthe - Véga


 Ginette Garcin - Je Suis Venu Du Col D'Aspin (1:56) Ginette Garcin - Marmande (2:47) Ginette Garcin - Je Sais (Tango Historique) (3:05) Ginette Garcin - J'Aime La Cucaracha (2:21) Ginette Garcin - C'Est Ca Qui M'Intéresse (2:31) Ginette Garcin - Aragon Et Castille (2:08) Ginette Garcin - Valencia (De La Revue Du moulin Rouge "Mistinguett") (2:21) Ginette Garcin - Une Partie De Pétanque (2:08) Ginette Garcin - Dans les Jardins de l'Alhambra (2:07) Ginette Garcin - Ali Baba (3:44) Ginette Garcin - Complainte De Bernadette (3:05) Ginette Garcin - Si Les Rues De San Francisco (2:12) Ginette Garcin - La Vallée De l'Amour (1:59) Ginette Garcin - Quand J'Descends La Rue (1:56) Ginette Garcin - Quand On Est Amoureux (2:19) Ginette Garcin - L'Oiseau Dur Ma Tête (2:30) Ginette Garcin - Lorsque Papa (2:26) Ginette Garcin - L'Absinthe (3:17)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kessler Sisters - Les Jumelles du 'Lido'

 Kessler Sisters - Philadelphia U.S.A. (2:08) Kessler Sisters - N'y allez pas par quatre chemins (2:39) Kessler Sisters ...